Feedy produktowe

Feedy produktowe to najszybsza metoda podłączenia naszego sklepu do reklam Google, Ceneo czy Amazon.

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie internetowym

Najlepsze wyniki sprzedaży można osiągnąć, gdy reklamą kierujemy klienta na konkretny produkt w naszym sklepie. Jak to zrobić, gdy w naszym sklepie mamy kilkaset pozycji? Najlepszym rozwiązaniem jest udostępnienie asortymentu w postaci feedu produktowego, który jest plikiem zawierającym niezbędne dane o produktach, w tym nazwę, cenę, zdjęcie i dostępność.

Elastyczność

Umożliwiamy tworzenia feedów w różnych formatach używanych przez marketplace'y: XML, CSV, TXT, XLS.

Zawsze aktualne dane

Feedy gwarantują że oferta sklepu internetowego będzie zawsze aktualna na wszystkich platformach sprzedażowych.

Automatyzacja

Automatyczna aktualizacja feedu produktowego następuje w zadanych odstępach czasu lub na żądanie.

Wieloplatformowość

Nasze rozwiązania działają na wielu platformach sklepowych, m.in. PrestaShop, Magento, Shoper, WooCommerce etc.

Konfigurowalność

Feedy produktowe mogą korzystać z dowolnych danych przechowywanych w sklepie.

Aktualizacja

Na bieżąco aktualizujemy strukturę feedów, śledząc zmiany w wymaganiach platform reklamowych i sprzedażowych.

Obsługiwane feedy

Nasze rozwiązania zapewniają obsługę m.in. Google Merchant Center / PLA, Ceneo, Facebook Shop, Microsoft Ads, Bing, Instagram Shop, a także mniej popularnych platform.

Konfiguracja feedu produktowego
Przykładowy feed produktowy
Wynik wyszukiwania produktów zawartych w feedach

Wybrane realizacje

Pracując dla naszych klientów mieliśmy możliwość uczestniczyć w wielu wyjątkowych projektach.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest feed produktowy?
Feed produktowy to specjalny plik który zawiera różne informacje na temat asortymentu naszego sklepu, m.in. nazwę produktu, zdjęcia, cenę, cenę promocyjną, dostępność na magazynie, markę, opis, kategorię produktu, EAN/MPN oraz link do strony produktu. Dzięki temu, platforma do której podłączymy feed produktowy (np. Google Merchant Center) ma pełne i aktualne informacje o naszej ofercie. Feed może być aktualizowany cyklicznie, np. raz na dobę lub być odświeżany na żądanie. W obecnej rzeczywistości, dobrze skonfigurowany feed produktowy to podstawa efektywnego e-commerce.
Jakie korzyści odniosę mając dobrze skonfigurowane feedy produktowe w sklepie?
Dobrze skonfigurowane i zapielęgnowane feedy produktowe pozwalają: zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, obniżyć koszty dotarcia do klienta, zwiększyć zasięg naszej reklamy, umożliwiają także bieżącą aktualizację naszej oferty w reklamach i marketplace’ach, zarówno jeśli chodzi o ceny i promocje, jak i o dostępność produktów.
Do jakich platform sklepowych robicie feedy?
Najpopularniejsze platformy sklepowe do których robimy feedy to: Prestashop, Magento, WooCommerce oraz platformy SaaS – Shopify, Shoper, Redcard, IdoSell etc. Możemy również wykonać i zoptymalizować feed produktowy do mniej popularnych platform, a także do rozwiązań szytych na miarę (custom).
Do jakich platform reklamowych, marketplace i porównywarek robicie feedy?
Tworzymy i optymalizujemy feedy produktowe m.in. do Google Merchant Center / PLA, Allegro, Ceneo, Facebook Shop, Microsoft Ads, Bing, Instagram Shop, Amazon. Możemy również stworzyć feedy do innych platform, które posiadają dokumentację opisującą wymagania.
W jakim formacie plików robicie feedy?
Format plików produktowych wynika ze specyfikacji platformy, do której chcemy przesłać dane o produktach naszego sklepu. Typowo jest to format .xml lub .csv ale zdarzają się również platformy, które wymagają formatu .txt lub .xls lub skompresowanych wersji wyżej wymienionych formatów do postaci .zip, .gz lub .bz2. Możemy również stworzyć feedy produktowej w innych formatach, jeśli zachodzi taka konieczność.
Czy robicie feedy produktowe do Google Merchant Center?
Tak, to podstawowe zastosowanie feedów produktowych, umożliwiające wyświetlenie produktów w wynikach wyszukiwania Google w zakładce Zakupy. Feed wysłany do Google Merchant Center może być wykorzystany zarówno do wyświetlania produktów w wynikach organicznych (bezpłatnych), jak i reklamach w systemie Google Ads.

Baza wiedzy

Dlaczego mój sklep internetowych nie sprzedaje?

Dlaczego mój sklep internetowy nie sprzedaje?

Czyli 40 rzeczy, które można poprawić w swoim sklepie internetowym i jego otoczeniu.

Czytaj więcej