Wsparcie sprzedaży sklepów internetowych

Przychody sklepu zależą nie tylko od jakości produktów, obsługi, czy cen, ale także od tego, na ile popularny jest dany sklep i ile osób po odwiedzeniu go decyduje się na zakup.

Zapewnij swojemu sklepowi sprzedaż

Najtrudniejszym jest dotarcie do odpowiednich osób, w odpowiednim momencie, by zetknęli się z Twoją ofertą wtedy, kiedy jej poszukują.

Kampanie w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są aktualnie jednym z lepszych źródeł dostarczania wysokiej jakości ruchu bezpośrednio do sklepu, szczególnie w niektórych branżach.

Kampanie Google Ads

Działania reklamowe pozwalające na pozyskanie ruchu bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki internetowej oraz systemu reklamowego Google Display Network.

Indywidualne podejście oraz optymalizacja kosztów

Każdy projekt ma swoją specyfikę zależną od branży, okresu w roku etc. Optymailujemy budżety prowadzonych działań tak, by uzyskiwać jak najwyższy zwrot z wydanych pieniędzy.

Analityka e-commerce

Zarządzając budżetem reklamowym prowadzimy stałą analizę efektywności działań, prowadzimy także optymalizację kreacji reklamowych.

Feedy produktowe

Feedy produktowe to najszybsza metoda podłączenia naszego sklepu do reklam Google, Ceneo czy Amazon.

Marketplace'y

Obsługujemy także kampanie prowadzone na Allegro lub Amazonie, nie tylko na własnym sklepie internetowym.

Wynik wyszukiwania produktów zawartych w feedach produktowych
Pomiar i analiza zachowań użytkowników w sklepie internetowym
Influence marketing - Klatex na profilu marki Equilibra

Jesteśmy specjalistami od prezentacji produktu w e-sklepie

Umiemy prezentować produkty online jak mało kto. Jeśli dbamy o obecność w sieci, należy też koniecznie zadbać o odpowiednią ekspozycję produktów.

Wybrane realizacje

Pracując dla naszych klientów mieliśmy możliwość uczestniczyć w wielu wyjątkowych projektach.

Najczęściej zadawane pytania

Co to są treści rich content?
To sposób rozszerzenia podstawowej informacji o sprzedawanym produkcie o dodatkowe treści w postaci grafik, filmów, dźwięków etc. Funkcją treści rich content, poza atrakcyjnym przekazaniem cech produktu, jest zwiększenie poziomu zaangażowania i interakcji kupującego.
Na czym polega e-merchandising?
Klasyczny merchandising to sztuka ekspozycji produktu na półce lub w witrynie sklepowej tak, by jak najbardziej interesował konsumentów. W e-sklepie musimy zadbać dokładnie o to samo. Skoro wkładamy wysiłek w sprowadzenie ruchu do naszego internetowego sklepu, powinniśmy zadbać o to, by potencjalni klienci zrozumieli produkt i w miarę możliwości postarać się zmniejszyć ich wątpliwości dotyczące podjęcia decyzji zakupowej.
Dlaczego mój sklep internetowy nie sprzedaje?
Przyczyny mogą być różne, najczęstszą jest jednak to, że zadbaliśmy o budowę sklepu oraz zapewnienie asortymentu, nie zadbaliśmy jednak ani o dostarczenie ruchu do sklepu, ani o odpowiednią ekspozycję produktów.
Czym jest ROAS?
Returne On Ad Spending, czyli zwrot z budżetu reklamowego w wolnym tłumaczeniu. Im wyższy ROAS, tym większa skuteczność kampanii. Dzielimy przychody z ruchu pochodzącego z reklam, przez ich koszt i uzyskujemy współczynnik zwrotu. To nie jedyny sposób przeliczania efektywności komunikacji. Możemy także postarać się obliczyć koszt pozyskania każdego zamkniętego koszyka etc.
Co to znaczy kampania efektywnościowa?
Kampanie dzielimy co do zasady na te budujące zaisęg i rozpoznawalnośc, oraz te nastawione na efektywność, czyli uzyskanie konkretnego efektu - na przykład sprzedaży określonego produktu, zapisu na newsletter, założenia konta w sklepie itp.

Baza wiedzy

Dlaczego mój sklep internetowych nie sprzedaje?

Dlaczego mój sklep internetowy nie sprzedaje?

Czyli 40 rzeczy, które można poprawić w swoim sklepie internetowym i jego otoczeniu.

Czytaj więcej

Karty produktowe „Rich content”

Materiały typu „Rich content” a ich wartość na stronach produktowych w kontekście wykorzystania w e-commerce. W przypadku kart produktowych i stron produktowych w e-commerce, treści wzbogacone są niezwykle ważne.

Czytaj więcej
Sklep na Facebooku i Instagramie

Sklep na Facebooku i Instagramie – dlaczego warto?

Jeśli zastanawiasz się, czy warto posiadać sklep na Instagramie i Facebooku, to przygotowaliśmy dla Ciebie kilka argumentów, które mogą przekonać Cię do tego kroku!

Czytaj więcej