Karty produktowe typu rich content

Wzbogacone treści na kartach produktów oraz ich odpowiedni układ jest kluczem do zwiększenia sprzedaży.

Odpowiednio przedstawione informacje o produkcie ułatwiają decyzję zakupową

Dzięki zaprojektowanym przez nas kartom "rich content" zwiększasz sprzedaż i poprawiasz doświadczenie zakupowe swoich Klientów.

Nowoczesny wygląd

Pełna dowolność w projektowaniu i aranżowaniu kart produktowych od strony wizualnej.

100% responsywność

Wszystkie przygotowywane przez nas karty dostosowane są do urządzeń mobilnych.

Indywidualne projekty

Zależnie od branży i specyfiki produktu analizujemy hierarchę ważności funkcji, dobieramy treści etc.

Wzrost zaangażowania klientów

Tworzymy projekty dostosowane do oczekiwań według najlepszych praktyk UX.

Pełna modułowość

Karty produktów mogą być dostosowane do wdrożeń w różnych marketplace'ach.

Szkolenie i wsparcie

Nasz zespół specjalistów zapewnia szkolenia powdrożeniowe oraz wsparcie w rozwijaniu sklepu.

Sklepy Open Source / Standalone

Tworzymy karty do sklepów internetowych Open Source, takich jak Prestashop, Magento, WooCommerce.

Marketplace

Projektujemy i kodujemy karty pod marketplace’y, m.in. Media Markt, Hebe, Empik, Rossmann, Castorama, Allegro, Amazon, Frisco, Morele.

Sklepy w modelu SaaS

Tworzymy karty „rich content” pod popularne platformy SaaS: Shoper, Idosell, Redcart, Shopify.

Generator kart produktowych

Tworzymy aplikacje ułatwiające tworzenie kart produktowych rich content do sklepów w modelu Open Source, SaaS i do Marketplace’ów.

Karta produktowa Equilibra
Karta produktowa Bang&Olufsen
Karta produktowa producenta brodzików i wanien - Schedpol

Wybrane realizacje

Pracując dla naszych klientów mieliśmy możliwość uczestniczyć w wielu wyjątkowych projektach.

Najczęściej zadawane pytania

Co to są treści rich content?
To sposób rozszerzenia podstawowej informacji o sprzedawanym produkcie o dodatkowe treści w postaci grafik, filmów, dźwięków etc. Funkcją treści rich content, poza atrakcyjnym przekazaniem cech produktu, jest zwiększenie poziomu zaangażowania i interakcji kupującego.
Co jest najważniesze w karcie produktowej?
Dostosowanie przekazu do poziomu wiedzy naszego potencjalnego klienta. Często sprzedawców bardziej złożonych produktów dotyka tak zwana "klątwa wiedzy", czyli brak świadomości, że posługują się zbyt skomplikowanym, hermetycznym językiem.
Czego należy unikać tworząc karty produktowe?
Zbyt skomplikowanego języka, nadmiaru treści tekstowej, wymieszania opisu cech, zalet i korzyści.
Czy karty produktowe rich content należy unifikować?
W ramach jednej platformy sprzedażowej karty produktowe powinny posiadać zbliżoną strukturę, którą można różnicować w pewnym stopniu per kategoria produktów.
Do jakich silników sklepów tworzycie karty produktowe?
Projektujemy i kodujemy karty produktowe rich content zarówno do popularnych sklepów w modelu SaaS (shoper, Idosell, Redcart) i Open Source / Standalone (Prestashop, Magento, WooCommerce), jak i do marketplace'ów takich jak np. Media Markt, Hebe, Empik, Rossmann, Castorama, Allegro, Amazon, Frisco, Morele etc.
Co to jest generator kart produktowych?
Generator kart produktowych to aplikacja, która ułatwia tworzenie kart produktowych typu rich content. Generator może działać w oparciu o jakiś CMS, np. Joomla! lub WordPress albo być samodzielną aplikacją. Generator kart produktowych umożliwia masowe tworzenie kart produktowych dla produktów o podobnych cechach z użyciem ustrukturyzowanych danych pobranych z bazy danych lub pliku Excel.
Kiedy jest przydatny generator kart produktowych?
Generator kart produktowych jest przydatny w przypadku sklepów i producentów, którzy w swojej ofercie posiadają dużo produktów o podobnych cechach, np. serii kosmetyków, sprzętu komputerowego, sprzętu AGD etc. Generator jest wskazany również w przypadku producentów i dystrybutorów, którzy swoje produkty umieszczają w wielu marketplace’ach.
Do jakich platform sklepowych tworzycie generatory kart produktowych?
Tworzone przez nas generatory mogą obsługiwać zarówno popularne platformy Open Source, takie jak Prestashop, Magento, WooCommerce, jak i rozwiązania typu SaaS, np. Shoper, Idosell, Redcart, Shopify. Dodatkowo nasze generatory mogą tworzyć karty rich content do marketplace’ów, takich jak Media Markt, Hebe, Empik, Rossmann, Castorama, Allegro, Amazon, Frisco, Morele itp.

Baza wiedzy

Dlaczego mój sklep internetowych nie sprzedaje?

Dlaczego mój sklep internetowy nie sprzedaje?

Czyli 40 rzeczy, które można poprawić w swoim sklepie internetowym i jego otoczeniu.

Czytaj więcej

Karty produktowe „Rich content”

Materiały typu „Rich content” a ich wartość na stronach produktowych w kontekście wykorzystania w e-commerce. W przypadku kart produktowych i stron produktowych w e-commerce, treści wzbogacone są niezwykle ważne.

Czytaj więcej
Sprzedająca karta produktowa

Sprzedająca karta produktowa

Sklepy muszą polegać na bogatych stronach produktów, aby zaprezentować swoje oferty w najbardziej angażujący i przekonujący sposób.

Czytaj więcej