Social Media

Analiza konkurencji na rynku oraz wsparcie w budowaniu społeczności i zwiększaniu zaangażowania poprzez aktywne działania na platformach społecznościowych.

Kluczowy element dzisiejszych działań marketingowych

Skuteczne wykorzystanie narzędzi i strategii marketingowych, aby dotrzeć do Twojej grupy docelowej za pośrednictwem mediów psołecznościowych. Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok lub Pinterest, a może komunikatory takie jak Messenger, czy WhatsApp? Pracujemy we wszystkich tych kanałach, nawet na Tweeterze.

Zasięg i widoczność marki

Media społęcznościowe, to dzisiaj sposób spędzania czasu. Niezależnie od tego, czy chcemy budować zasięg i ropoznawalność marki, sprzedawać produkty lub usługi, czy pozyskiwać kontakty do potencjalnych Klientów, jest to konieczny do zagospodarowania obszar.

Większa liczba leadów i sprzedaż

Monitorujemy wyniki działań, analizujemy dane i dostarczamy raporty z postępów w działaniach, tak by efektywnie wpływać na jakość prowadzonych kampanii. Pomagamy optymalizować sprzedaż oraz ścieżkę użytkownika.

Influencer marketing

Wykorzystujemy popularność i wpływ osób z dużym zasięgiem w mediach społecznościowych, by lepiej budować rozpoznawalność produktów lub usług i skutecznie docierać do nowych grup odbiorców.

Wzrost zaangażowania klientów

Tworzymy spersonalizowane treści, grafiki, filmy, infografiki, artykuły, które przyciągają uwagę i angażują i interesują odbiorców. To jeden ze sposobów poprawy jakości ruchu, który trafia później na formularze leadowe lub strony internetowe naszych Klientów.

Strategia social media

Analizujemy potrzeby Klienta i opracowujemy spersonalizowaną strategię dla każdej platformy, uwzględniając cele, grupy docelowe i specyfikę branży.

Kreacja i realizacja kampanii reklamowych

Planujemy i przeprowadzamy kampanie reklamowe na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok w oparciu o założone cele oraz budżet. Nasze doświadczenie pozwala nam optymalizować efekty naszej pracy w czasie, ale także pozwala na wstępne estymacje wyników.

Planowanie i realizacja sesji zdjęciowych

Kompleksowe planowanie i koordynowanie sesji zdjęciowych wraz z obróbką i retuszem. Realizujemy materiały fotograficzne oraz video, specjalnie realizowane na potrzeby mediów społecznościowych, ale także z możliwością szerszego wykorzystania.

Prowadzenie i moderacja profili społecznościowych

Cykliczne tworzenie harmonogramu publikacji, pełne zarządzanie profilami, monitorowanie i moderowanie dyskusją pod postami. Zarządzanie kryzysowe oraz prowadzenie aktywacji konsumenckich (jak konkursy na przykład)- to nasza codzienność.

Wybrane realizacje

Pracując dla naszych klientów mieliśmy możliwość uczestniczyć w wielu wyjątkowych projektach.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są korzyści z korzystania z social media?
Social media oferują szereg korzyści, takich jak możliwość budowania marki, nawiązywania kontaktów z Klientami i potencjalnymi Klientami, generowania ruchu na stronach internetowych, zwiększania sprzedaży, zwiększania zasięgu komunikacyjnego i świadomości marki oraz szybszego i efektywnego docierania do grup docelowych.
Czy social media są skutecznym narzędziem marketingowym?
Tak, social media dziś, to element codzienności. Użytkownicy spędzają tam średnio niekiedy więcej czasu, niż w kontakcie z mediami tradycyjnymi, jak radio, czy telewizja. Dlatego są one tak skutecznym narzędziem marketingowym. Umożliwiają markom dotarcie do dużej liczby osób w krótkim czasie, jednocześnie pozwalają zrobić to często w podobnym zakresie, jak media tradycyjne, przy wykorzystaniu znacząco niższego budżetu.
Jakie są najważniejsze aspekty kampanii social media?
Najważniejsze aspekty kampanii social media to dobór odpowiedniej platformy, ustalenie celów, określenie grupy docelowej, przygotowanie ciekawych i angażujących treści, regularne publikowanie i aktywne angażowanie się w interakcje z użytkownikami. Nie mniej, to, co wyróżnia komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych, to algorytmy behawioralne, które pozwalają nam dobierać grupy odbiorców w oparciu o treści, których oni autentycznie poszukują. Możemy zatem docierać do właściwych użytkowników w odpowiednim czasie.
Czy potrzebuję specjalisty ds. social media, aby przeprowadzić skuteczną kampanię?
Warto powierzyć ten obszar opiece osoby, która ma świerze spojrzenie, a jednocześnie dobrze zna zasady funkcjonowania mediów społecznościowych. Odpowiednio wyposażona w wiedzę o grupie docelowej, specyfice usługi, czy produktu, wartościach marki, jest w stanie prowadzić stopniowo co raz bardziej skuteczne działania. Jak we wszystkich płaszczyznach komunikacji, liczy się tu nie tylko kreacja, ale także stała analiza danych i praca nad poprawą jakości uzyskiwanych współczynników. Dopiero umiejętne łączenie tych elementów przynosi sukces.
Jak mogę mierzyć sukces kampanii social media?
Sukces kampanii social media można mierzyć w różny sposób. Wiele zależy od obranych celów. Można prowadzić jednocześnie kilka kampanii nastawionych na rózne cele. Posługujemy się takimi wskaźnikami, jak liczba odsłon, zasięg, interakcje, konwersje (to nie zawsze oznacza sprzedaż), czy koszty pozyskania klienta. Kluczowe jest ustalenie celów przed rozpoczęciem kampanii i regularna analiza wyników oraz szukanie sposobów ich optymalizacji w czasie. Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, to proces, niekiedy wielowymiarowy, ponieważ za ich pośrednictwem realizujemy często różnorodne cele.

Baza wiedzy

Cele reklamowe na Facebook i Instagramie

Jak osiągnąć sukces w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie dowiecie się z tego artykułu.

Czytaj więcej
Sklep na Facebooku i Instagramie

Sklep na Facebooku i Instagramie – dlaczego warto?

Jeśli zastanawiasz się, czy warto posiadać sklep na Instagramie i Facebooku, to przygotowaliśmy dla Ciebie kilka argumentów, które mogą przekonać Cię do tego kroku!

Czytaj więcej
Używamy ciasteczek

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.