Firma Glutenex zmagała się trudnością w znalezieniu partnerów handlowych, zainteresowanych produktami mało znanej wówczas marki, której asortyment opierał się na produktach dla osób z nietolerancją glutenu. Opakowania były trudno identyfikowalne i nie przyciągały konsumenta.
Klient zwrócił się do nas o pomoc w opracowaniu rebrandingu, zaczynając od logotypu marki. Następnie zaprojektowaliśmy wzorcowe opakowania i kolejno wdrażaliśmy rozwiązania dla całych linii produktowych oraz poszczególnych SKU. Zorganizowaliśmy także aranżowane sesje zdjęciowe, których efekty widoczne są na opakowaniach ciastek, biszkoptów czy paluszków oraz w komunikacji POS i Social Media.
Proces rebrandingu zakończyło stworzenie przez nas strony WWW oraz sklepu internetowego, które do dziś stanowią wizytówkę marki. Po rebrandingu Glutenex znalazł miejsce na półkach wielu sieci handlowych oraz dyskontów i stale poszerza ofertę.
Klient: Glutenex
Zakres prac: rebranding, zaprojektowanie logotypu, zaprojektowanie opakowań, stworzenie strony WWW i sklepu internetowego