Naszym celem było stworzenie nowej marki wody kokosowej dla Quest Food. Tworząc tę markę, chcieliśmy wyjść poza stereotypy dotyczące wody kokosowej. Podczas burzy mózgów odkryliśmy, że woda kokosowa symbolizuje radość życia, słońce i wolność. Ta myśl stała się fundamentem marki COCONAUT®.
Woda kokosowa jest naturalnym izotonikiem, dlatego cieszy się dużym zainteresowaniem wśród osób uprawiających sport. Chcieliśmy pójść o krok dalej i dotrzeć do znacznie szerszej grupy ludzi dbających o siebie, śledzących najnowsze trendy żywieniowe i poszukujących alternatyw dla zwykłej wody.
Żadna marka wody kokosowej nie komunikowała się dotąd tak szeroko – a wszelka konkurencja dotychczas robiła to jedynie przez dystrybucję na półkach sklepowych lub drobne działania w internecie. Wykorzystaliśmy ten moment, wprowadzając markę COCONAUT® i komunikując jej obecność.
Klient: Quest Food
Zakres prac: stworzenie brandu, komunikacja marki, materiały POS, prowadzenie kanałów społecznościowych, produkcja video, aktywacje konsumenckie