Nasz Klient – Żabka, zaprosił nas do odświeżenia designu swojej marki własnej HIRRO, którego głównym celem było wzmocnienie jej wizerunku. Marka, pozycjonuje się jako idąca za trendami i nie bojąca się wyzwań, jednak egzotyczne smaki gotowych drinków nie były dobrze wyróżnialne na półce, brakowało im intrygujących i nowoczesnych opakowań.
Zabraliśmy się do pracy wiedząc, że determinantem wyboru konsumenta, poza znajomością danego drinka, są dominujące nuty smakowe. Jednak, by marka nie była utożsamiana z tanimi, kolorowymi napojami alkoholowymi, oryginalne barwy drinków zostały wyeksponowane poprzez uzupełnienie etykiety autorskimi ilustracjami na motywach roślinnych. Z czasem, wspólnie z Klientem, rozszerzyliśmy tę gamę o smaki takie jak Fire lub Kamikaze, a także edycje limitowane, uszlachetniając opakowania drobinkami imitującymi złoto.
Klient: Żabka
Zakres prac: odświeżenie marki, redesign opakowąń, wprowadzenie nowych produktów