Virtual Reality w marketingu

Przeprawa przez miejską dżunglę, lot w kosmos, a może podróż w głąb oceanu? Zastrzyk adrenaliny jak na rollercoasterze czy strefa relaksu i wyciszenia? W grach VR the sky is the limit.

VR jest nie tylko dla fanów gamingu. Technologie wirtualnej rzeczywistości początkowo postrzegane wyłącznie w kategorii rozrywki śmiało wkroczyły również do marketingu, ponieważ VR to dużo więcej niż "będę grał w grę".

Odbiorcy widzą w grach VR przyjemność i dobrą zabawę, a to ułatwia kreowanie angażujących, budzących emocje, niezapomnianych doświadczeń związanych z marką. Użytkownik może w pełni zanurzyć się w świecie marki, swobodnie go eksplorować i wchodzić z nim w interakcję, by zobaczyć, poczuć i przeżyć więcej.
VR to również skuteczny sposób na skupienie uwagi odbiorców w świecie pełnym rozpraszaczy i mnóstwa komunikatów marketingowych, które nauczyli sę ignorować. Odcięci od zewnętrznych bodźców lepiej przyswajają informacje i szybciej angażują się w opowiadaną historię.

Zobacz przykład świata, w którym Twoi odbiorcy mogą lepiej poznać Twoją markę!